Glæde af
Bog om tro og frafald
Lovet være Gud velsigne ham med
kredit med gode ros og bøn og fred Credit Alokmlan profeten Muhammad
Ashraf afsendere og Koranen og hans familie god og ren
**************************************************
[1] Q: Hvad er indførelsen af in-art fra viden om religion?
A:
Terminaler i naturalier fra viden om religion er meget at lære af den
viden om tro og doktrinære spørgsmål, og dem, der misbrugte
bestemmelserne i transaktionen, og andre, såsom at lære om hjertet og
synder såsom tunge og andre rovfugle, og den tilsyneladende kendskab til
bestemmelserne i Zakat til dem, der er tvunget til, og pilgrimsfærd til
en der er i stand til. Allahs Sendebud fred være med ham: "Søger viden
er obligatorisk for alle muslimer," fortælles af al-Bayhaqi.
[2] Q: Hvem har ansvaret for de bindende medlem i religionen islam og arbejde Bhariath?
A:
Afgiften er en rationel voksen hvem opkaldet af islam, og det drejer
sig om den mandlige pubertet er optagelsen af de to: se sæd eller til at
opfylde de femten månens år, og hunnen er tiltrædelse af tre: visionen
om sæden eller menstruationsblod, eller til at opfylde de femten månens
år. Det døde uden puberteten ikke er dyrt, og kontakt af gale før
puberteten til efter ham, og døde, da han ikke var sindssyg dyrt, og
levede voksne ikke informere ham om alle opkald ud: vidnesbyrd, at der
ikke er nogen gud end Allah og at Muhammad er Allahs Sendebud er ikke
dyrt. Han siger:) Og Vi har aldrig straffe, indtil vi har sendt en
budbringer ([Al-Isra / 15].
Allahs Sendebud fred være med ham: "løfte
pennen af tre: den sovende indtil han vågner op fra et barn, indtil han
vokser op og de vanvittige, indtil det tænkeligt," berettet af Imam
Ahmad.
[3] Q: Hvad er meningen med de ord af forfatteren: "Den forpligtelse, der kræves i henhold"?
A:
den udøvelsen af arbejdet og undgå haram ting, er en slave, der har
opfyldt de opgaver og undgå haram ting, og døde på dette område vil
komme i Paradiset, som er tidligere pine.
[4] Q: blandt de højeste afgifter, og bedst af den almægtige Gud.
A:
De toldsatser af de højeste og bedst, når Gud tro på Allah og Hans
Sendebud, Allahs Sendebud fred være med ham: "Den bedste business tro på
Allah og Hans budbringer," Bukhari. Tro og kravet om at acceptere de
gode gerninger, var det ikke tror på Allah og Hans Sendebud, hans
belønning er ikke aldrig i det hinsides, sagde Gud:) som dem, der tror
på deres Herre, deres aske forstærkes af vinden på en blæsende dag
([Al-Ibrahim / 18].
[5] Q: prioritering mellem teologi til andre videnskaber.
A:
forening flag, sin ære på de andre videnskaber, fordi det vedrører
Bocharf information, og den ære flaget med ære er velkendt, da var
foreningen flaget er nyttigt at vide Gud er værdig til det, og lære
messenger om, hvad den fortjener, og ikke lide Gud for hvad der ikke er
tilladt for ham, og en frikendelse af de profeter hvad der ikke sømmer
dem, jo bedre kendskab til bestemmelserne. Han siger:) vide, at han ikke
er Gud end Allah og bede om tilgivelse for din synd ([Surah Muhammad /
19].
Han sagde Imam Abu Hanifa i sin bog Principper af de enkleste:
"Jeg ved, at en bedre forståelse af islam til bestemmelserne i
principperne." Uh
[6] Q: Er det nødvendigt at træde ind i religionen
islam version: "Jeg bærer vidnesbyrd om, at der ikke er nogen anden gud
end Allah, og jeg bærer vidnesbyrd om, at Muhammed er Guds budbringer?
A:
ikke ønsker det givne ord, men hvis han sagde i ord giver mening, hvis
han sagde: "Nej Gud end Allah, eller: der er ingen Herre, men Allah,
Muhammed er Guds profet nok til at indgå islam, men ordet vidne bedre
end andre, fordi betydningen af sprog omfatter viden, tro og
anerkendelse, I det at bekræfte betydningen af, hvad der ikke i den
anden.
[7] Q: Jeg kan huske beviserne for eksistensen af Gud.
A:
Gud eksisterer er ikke i tvivl om hans tilstedeværelse, siger han:) Avi
tvivl Gud ([Al-Ibrahim / 10]. Dvs., tvivler ikke dens eksistens, og
denne verden er bevis for eksistensen af Gud, den Almægtige, da det ikke
er sandt i sindet og tilstedeværelsen af en retsakt ikke er effektiv,
da der ikke er gyldige, og en kopi skriftligt fra den ikke-brænder og
forfatter, så verden må have en skaber, så meget desto mere, en Gud
almægtige.
Og Allah ikke ligner aktiverne, eksisterer uden en knowhow
eller et sted, "sagde Imam Ahmad Rifai må Allah være tilfreds med
ham:". Meget velinformerede i Gud den Almægtige uden hans
tilstedeværelse Aliiqan hvordan ingen plads "
[8] Q: Hvad er meningen jeg bærer vidnesbyrd om, at der ikke er nogen anden gud end Allah, samlet?
A:
Betydningen Jeg bærer vidnesbyrd om, at der ikke er nogen gud end Allah
Samlet: Jeg indrømmer Bilsani, og jeg tror, mit hjerte, at der ikke er
nogen gud, men Gud, dvs ikke man fortjener at blive krybende til ophør
hatten i hånden, men Gud, og det er tilbedelsen af tildelingen til andre
end Allah er blevet en polyteist, og betyder ikke bare opkaldet eller
eller brug af nød, nogle mennesker hævder, "sagde Imam Taqi al-Din
Subki:" Tilbed den maksimale meget fokus og ydmyghed ".
[9] Q: Hvad betyder det, hvis man var til Gud?
A:
betyder en, at Gud ikke er en partner i guddommelighed ellers ret gud,
Gud sagde:) Og din Gud er en Gud ([Al-Baqarah / 163]. Han sagde Imam Abu
Hanifa i fiqh større: "Den ene Gud, ikke efter antal, men for denne
partner med ham."
[10] Q: Hvad er meningen med søndag?
A: Nogle
forskere er følelsen en, og nogle af dem sagde: Søndag er den, der ikke
accepterer division, som ikke er et objekt, fordi kroppen accepterer
kløft grunden, og Gud er ikke et objekt. Han siger:) Han er Allah, den
ene ([Soorat / 1]. Han siger, at fordømme de vantro:) og gjorde ham til
en del af slaver ([Al-dekoration / 15], og Imam Abu al-Hasan al-Ash'ari i
bogen af anekdoter: "Jeg tror, at kroppen er Gud er Gud og vide, at ved
de vantro."
[11] Q: Hvad er meningen, hvis de gamle og de første affyret mod Gud?
A:
Den første betyder, at ingen i begyndelsen af dets eksistens er kun det
første i denne forstand, siger han) er den første og den anden
([Al-Hadid / 3], og fornemme den gamle, hvis han er til Gud, og den
ummah er enige er det tilladt at frigive den gamle Gud, sagde, at
al-Zubaidi at forklare genoplivelse af religiøse videnskaber.
[12] Q: Hvad er meningen med levende ret i Gud?
A:
Betydningen af at leve i retten til den almægtige Gud, at han beskrev
det evige liv evigheden er ikke i ånd og kød og blod, siger han:) Gud er
ingen gud, men han, den levende, sagde den evige ([Al-Baqarah / 255],
og den Almægtige:) og tillid i kvarteret, der ikke dør ([Al kriterium /
58].
[13] Q: Hvad er meningen med suverænitet, retten til Gud?
A:
Nogle af de lærde sagde: Gayoom er permanent, som ikke går væk, og
nogle af dem sagde: enhver eksisterende Gayoom selv, der ikke behøver
til en anden.
[14] Q: Hvad er meningen med permanent Gud?
A:
Betydningen af den konstante ikke er omfattet af værftet, gårdhave
umuligt at argumentere mod Gud, er der ingen permanent i den forstand
kun Gud, ej heller associeret med Gud den Almægtige i Aldemomcip fordi
Gud altid selv intet andet påbydes ham, og overlevelsesevne andre
lignende paradis og helvede er ikke subjektive, men Gud vil dem til at
blive.
[15] Q: Hvad er meningen med Skaberen?
A: Betydningen af
enhver Skaberen, som skabte universet og alle begivenheder, især nogen
af intetheden i eksistens, ikke skaber denne sammenhæng kun for Gud,
sagde Gud:) Er der nogen skaberen andet end Allah ([Fatir / 3], er, at
ingen skaberen, men Gud.
[16] Q: Hvad er meningen Razik i den rigtige Gud?
A:
Betydningen Razek, som har forbindelse til slaver, levebrød, og
eksistensgrundlag er, hvad der virker, selv om det var forbudt, sagde
Gud:) Der er ingen bevægelige væsen på jorden, men på Allah er den
næring ([Hud / 6].
[17] Q: Hvad er betydningen af verden i den rigtige Gud?
A:
Betydningen af verden, at Gud har beskrevet kendskab til evig evig
ændrer ikke, er verdens alt, før de har, sagde Gud:) og har nøglerne til
den usynlige, som ingen kender, men han ved, hvad der er i lands, til
vands og falde ud af papiret kun kender heller ikke et korn i jordens
mørke eller våde tør, men ikke i den viste bog ([Al kvæg / 59].
[18] Q: Hvad er meningen i den rigtige Gud den Almægtige?
A:
Betydningen af den Almægtige, præget af evne, en egenskab, der evige
evige påvirke Gud i mulighederne for enhver i alt, der kan være i
hovedet på sin eksistens, og om eller ej, mulighed for Gud er ikke på
arbejde, tilstedeværelse eller umuligt at eksistere, siger han:) Han ved
hvad der er i himlene og jorden, og Gud for alle ting ([Al familie af
Imran / 29].
[19] Q: mellem departementerne mentale magt.
A: Det mentale styring er opdelt i tre: den proces, og det er obligatorisk, og passet.
At være mental: Hvad er utænkeligt i sindet eller ej, er Gud og Hans egenskaber.
Mental og umulige: Hvad er utænkeligt i sindet og eksistens, som eksistensen af en partner til Gud.
Mentale og kan være: Hvad er forestillet i hans sind til tider og ikke på andre tidspunkter som alle andre skabninger.
[20] Q: Hvad er meningen, at Gud er faktisk, hvad han vil?
A:
Den effektive betydning, hvad Gud ønsker at være i stand til at
konfigurere, hvilke gik forud for hans vilje, er ikke ude af stand til
noget som helst om det, ikke afskrække ham, man behøver ikke at bruge
noget andet. Almægtige Gud sagde:) Og hvis Gud vil, hvad kæmpede, men
for at gøre hvad Gud ønsker ([Al-Baqarah / 253]. Han siger:) Herren af
værterne ([Hud / 107].
[21] Q: Giv en kort forklaring af ordet: Hvad Gud var, og ikke ønsker det ikke.
A:
betyder, at alt, hvad Gud ønskede hans tilstedeværelse skal være der på
det tidspunkt, om Gud vil, han var i det, om dette er godt og ondt,
lydighed og ulydighed og vantro og tro, og Gud er ikke dens eksistens er
ikke kommet til at eksistere, er der ikke at være.
Og den evige
Guds vilje, evig, uforanderlig, og dette ord er taget fra Allahs
Sendebud fred være med ham, fortalt af Abu Dawood i sin Sunan, at fred
være med ham opmærksom på nogle af hans døtre: "Hvad Gud var, og ikke
ønsker, ikke."
Og hans vilje er: fordelingen af noget af det kan være muligt at være uden nogle.
[22] Q: Hvad er meningen: Der er ingen styrke, undtagen i Gud?
A:
betyder at der er ingen magt og ingen styrke undtagen i Gud: ikke om at
adlyde Allah, men ufejlbarlighed af Guds magt og ingen styrke til at
adlyde Gud, men Guds hjælp, blev fortolket i en Hadith berettet af Abu
Ali en god kæde fra Ibn Mas'ud at Allahs Sendebud fred være med ham, har
vist sig at være fred være med ham ønsker det.
[23] Q: Gud beskrevet alle fuldkommenhed værdig til det, hvorfor begrænset ordet "perfektion" af ordene passer ham?
A:
men begrænset denne sætning ord passer ham, fordi perfektion kan enten
være perfekt i den rigtige Gud og mod andre som videnskab, og kan enten
være perfekt i andres ret, og ikke perfekt i hans højre Kalocef højre
øje, og kan Beskrivelse prise Gud den Almægtige og skældsord i den
menneskelige ret, og at Kalocef Baljabbar er rigtigt at prise Gud i ødem
i menneskerettighed, hvilket betyder, hvis han er den mægtige Gud, som
ikke opnår hænderne tæller ikke i hans besiddelse, hvad han ville.
[24] Q: Overvejer Gud talte mangelfulde.
A:
Gud tilskrives med alle perfektion i hans tilfælde, hvilket er langt
over alle de manglende, der ikke passer forstand at vide om handicap og
sted og rum, farve og reduktion, "siger imam Abu Jaffar al-Tahawi, der
døde i 322 AH:" Allah - Gud - fra grænsen og mål og Medarbejdere og
værktøjer, der ikke egenskaber af seks ligesom alle annoncer, "og dens
betydning kun på Gud at være begrænset, og han så langt frem for alt at
sidde, fordi præget af et sæde, skal være begrænset," sagde Imam Ali må
Allah være tilfreds med ham: "Gud skabte tronen, en demonstration af
hans evne ikke har fundet sted for sig selv" . Sagde Imam Abu Mansur
al-Baghdadi i bogen af forskellen mellem holdene efter overførslen af
konsensus om Transcendens af Gud fra det sted, og opfyldt.
[25] Q: Hvad er meningen med verset:) Der er intet som ([Al-Shura / 11]?
A:
Det betyder, at Allah ikke ligner noget af finesser og Alkthaiv og
Alaloyat og Ambassliat, siger han:) ikke har standset en ([Soorat / 4],
som ikke passer Gud på en eller anden måde, "sagde imamen en Nonne den
egyptiske imam Ahmad nåde af Gud:" hvad Gud forestille sig i dit sind
end det, "sagde imam Abu Jaafar al-Tahawi i sin tro:" Det er Guds
beskrivelse af betydninger af ord, har ikke troede på mennesker ".
[26] Q: Beskriv de to adjektiver af hørelse og synet af Gud.
A:
Gud sagde:) er ikke noget som ham, Han er den All-seeren ([Al-Shura /
11] Almægtige Gud som beskrev sig selv som ikke noget som Ham, og Han
hører og ser, nægtet den første, der svarer til hændelser på nogen måde,
og beskriver sig selv som en skrålede, Seer, dette angiver, at han
hørte Gud ikke vil høre den væsner og hans syn er ikke som synet af
væsener, såvel som andre Guds egenskaber ligner ikke kvaliteter Hans
skabelse, Gud den Almægtige hører alle auditognosis ikke have tilladelse
eller et andet instrument, og han ser alle hører alt overskuelig ting
der er ingen grund til at elev eller lysstråle.
[27] Q: Beskriv ord af forfatteren: den er gammel, og hvad der ellers ulykke, en skaberen og væsen andet.
A:
Du skal tro, at Allah alene er den gamle, der ikke starter for hans
tilstedeværelse og alt muligt andet en ulykke, enhver ulykke indkomst i
overværelse af dignitarer og virksomhed majs til tronen, og hver
bevægelse af slaver og sover og hensigter og tanker er en skabelse af
Gud skabte ikke en retfærdig Gud, natur eller bug , men den er trådt i
overværelse af Guds vilje og evne til at diskretion og viden om den
evige til vers:) og oprettelsen af alle ting ([Al-Furqan / 2]. Imam
Nasafi: ". Hvis en mand ramt af en sten glas Vksrh prygl og brud og brud
skabelse af Gud"
[28] Q: Beskriv status til at tale til Gud.
A:
Imam Abu Hanifa, må Allah være tilfreds med ham i sin bog Principper af
de enkleste: "Og ikke taler Kkalamna, vi taler maskiner afslutninger og
tegn og Gud uden kønsorganer orgel og taler uden karakter."
Højttaler,
er ord Almægtige Gud ikke lide vores ord, ikke hans ord, der begynder
og har ingen udløbsdato sker ikke af Scott, eller afbrød fordi det ikke
er et brev eller en lyd, men det er en opskrift ligner ikke ham, hvilket
betyder, tale af de væsner. Han siger:) Og Gud talte til Moses ([Nisa /
164].
[29] Q: talte sige Forfatter: Bygninger, der Almægtige at alle skabninger i selvet og de kvaliteter og handlinger.
A:
Gud er absolut ikke ligner alle de væsner i selvet som i sig selv
ligner ikke animere væsener, og attributter eventuelle attributter ikke
ligner kvaliteter af væsner, og handlinger af enhver handlinger ligner
ikke handlinger skabninger, fordi den handling af Gud evig, evig og
effekt ulykke, sagde Gud:) Og Allah er den Top ([Al-Nahl / 60]. Enhver
beskrivelse, der ikke ligner andre beskrivelse, og Imam Abu Hanifa, må
Allah være tilfreds med ham og al-Bukhaari, må Allah have nåde: "Jeg har
en opskrift siger til ham i evigheden, og i realiteten en ulykke."
[30] Q: Hvad er meningen med ordene fra forfatteren til Gud: Ære være Ham, hvad den slemme siger, stor tyranner?
A:
Betydningen af den Almægtige transcendent, det vil sige brød Gud, og
meningen med betydningen: gå, som er velsignet og ophøjet, transcendent
af enhver park Soloman enhver vantro, fordi utroskab er den højeste
uretfærdighed og ældre end ham og mest intense, siger han:) De vantro er
de uretfærdige ([Al-Baqarah / 254] .
[31] Q: Han sagde forskerne burde vide tre ti opskrift til den almægtige Gud, hvad er disse egenskaber?
A: Du ved den slags Juba tretten opskrift til Gud ofte nævnt i Koranen enten uhøflig eller betydningen af mange, nemlig:
1
- tilstedeværelse af 2 - og monoteisme, 3 - og mund eventuelle evig 4 -
og bo 5 - og gør sin egen 6 - og evnen 7 - og vilje 8 - og videnskab 9 -
og hørelse 10 - og synet af 11 - Life 12 - og taler 13 - og gå en tur
om imitation af ulykken.
[32] Q: talte om den evige Guds egenskaber Almægtige.
A:
hvad viste sig at være evig til den samme Gud må være attributterne for
evighed på grund af egenskaber af en hændelse Vmath skal være en
ulykke, "sagde Imam Abu Hanifa, må Allah være tilfreds med ham i"
Principper for den enkleste: "Vcefath er oprettet eller opdateret, og
ændringen og forskelle i de tilfælde, forekommer i skabninger, og sagde,
at det er opdateret eller oprettet eller stoppes eller hvor der er
tvivl er en vantro. "
[33] Q: Hvad er betydningen af de vidneudsagn, at Muhammed er Guds budbringer?
A:
Betydningen af det vidnesbyrd, at Muhammed er Guds budbringer: Jeg
indrømmer Bilsani og bøjede mit hjerte, at profeten Muhammed, fred være
med ham sendt fra Gud til alle verdener Glem Login, oprigtig i alt,
informere ham om Gud til at tro Bhariath og følge ham, sagde Gud:)
Velsignet være sendt ned kriteriet til hans Tjener, kan være en Warner
([Al-Furqan / 1].
[34] Q: Jeg kan huske nogle af de herkomst af
profeten og alle stamme, er det? Og Hvor er du født, og hvor han døde og
blev begravet?
A: Hvem er Muhammed Ibn Abdullah Ibn Abdul Muttalib
Ibn Hashim Ibn Abd Manaf al-Qurashi fred være med ham, blev født i Mekka
i den første måned af forår i elefanten, ned på åbenbaring af profeti
er, og hvor en alder af 40 år, og emigrerede til byen efter åbenbaringen
af tre år år, hvor han opholdt sig i ti år, døde efter fred være med
ham, og blev begravet i Medina i lokalet moder til troende Aisha, må
Allah være tilfreds, som blev begravet, hvor han døde fred være med ham.
[35] Q: Forklar betydningen af ordene af forfatteren i beviset II:
Dette omfatter alle, at han er oprigtig i det, fortalte ham og nåede for
Gud.
A: Du tror, at profeten fred være med ham oprigtigt alle
fortalte ham om Gud, hverken fra den News of Nations og profeterne og i
begyndelsen af skabelsen, eller som fortalte ham, hvad der sker i denne
verden og det hinsides, eller analyse eller forbud mod visse handlinger,
samt citater af fag, Han siger:) og taler om den passion, som kun er en
Åbenbaring afsløret ([Al Star / 3-4].
[36] Q: talte om pine af graven.
A:
Du skal tro de smerter af graven, vantro skattepligtige, som dør uden
at angre af vantro tortureret i sin grav, det er visningen af skød ham
to gange om dagen, når tidligt på dagen tid Ouak, indsnævring graven,
indtil det er anderledes ribben, og ramte kongerne onde, og truede ham
med en hammer af jern mellem ører og andre straf, samt nogle ulydige
muslimer, der dør uden at angre bliver tortureret i deres grave mindre
straf fra at straffe de vantro, og strejke for eksempel klemme af den
alvorlige og ubehag af mørke og fortvivlelse.
Det benægtede pine af
graven er kufr. Han siger:) De Fire, er de udsat for det, og om aftenen
og dagen, når tiden er optaget til familien Faraos mest pine ([Ghafir /
46]. Han sagde fred være med ham: "Hvis mennesket er placeret i sin grav
og tog med ham hans kammerater, at han hører lyden af deres fodtrin,
hvis de gik væk kom til ham to engle Afikadanh De vil sige: Hvad du
siger om denne mand Muhammad Med hensyn til troende siger:?" Jeg vidner
om, at Abd Allah og Hans Sendebud, sagde til ham: Se på sæde af branden
godtgørelse retfærdige Gud sæde af Paradiset, Vrihama alle, og de vantro
eller hykler, siger han: Jeg kender dig ikke fortælle, hvad folk siger
det, siges det ikke Drut ikke læse, og derefter ramte med en hammer af
jern mellem ørerne Faisih råb hørt om, efterfulgt af kun to racer ".
Berettet af Bukhari og Muslim berettede fra Anas at profeten fred være
med ham.
[37] Q: Naim talte om graven.
A: Du skal tro
lyksalighed graven, profeten fred være med ham fortalt os og fra
udvidelsen af graven halvfjerdsindstyvende arm i halvfjerds alen til
mødtes forsikrede og, om Gud vil, er han from som nogle af de martyrer,
som har vundet certifikat ikke var hengivne, og oplyst med lyset som et
lys månen om natten, og så videre anaplasia duft af Paradiset, sagde
han, fred være med ham: "Hvis grav af den afdøde eller den menneskelige
kom til ham to engle sort og blå siges at en ond og en anden fordømme
sige til ham: Hvad du siger om denne mand Muhammad, han er den mand, der
sagde hvad han sagde, at hvis en troende siger: Dette er Abdullah og
Hans Sendebud, jeg bærer vidnesbyrd om, at der ikke er nogen anden gud
end Allah, og jeg bærer vidnesbyrd om, at Muhammad er Hans slave og Hans
Profet, sige til ham, at vi ikke ville vide dig for at sige det, og
derefter forlader ham i hans grav halvfjerds alen halvfjerds alen, og
til at udfylde det for ham, sagde til ham: fra sov Knum brud, som ikke
vække ham op, men jeg elsker hans familie , indtil Allah gør ham fra
sengen, "sagde han. Berettet af Ibn Haban.
[38] Q: Spørgsmål om at tale ondt konger og irettesat.
A:
Du skal tro spørge konger ondskab og fordømme den modtager for den
troende og vantro nation, invitation, og forsikret på fuld ikke er
omfattet af bestyrtelse og ærgrelse af Swalhma fordi Gud viser hans
hjerte er ikke Ertaa af Mnzerhma skræmmende, fordi de også kommer i
moderne sort og blå, med undtagelse af spørgsmål til barnet, martyr,
samt profeterne, og at være børn: "Hvem end dør uden en voksen, en
martyr, en martyr kamp.
[39] Q: talte om opstandelsen.
A:
Baath-partiet er ude af grave de døde efter kødet, der spiser skidt,
hvis det var organer, der spiser ligene af støv er ikke profeter og
martyrer i slaget, samt nogle forældre ikke spiser støvet af deres krop.
Han siger:) og at den tid Ouatip ingen tvivl om, at Gud er i gravene
([Al-Hajj / 7].
[40] Q: Hvad er indsamlingen?
A: Dom er et marked
ud af gravene til positionen, og folk i forbindelse med indsamlingen er
de tre betingelser, der deler dem Cason Rakpon Taamon De er hengivne,
og Institut for barfodet, nøgne, de er overtrædere, og Institut for
barfodet, nøgne, trække på deres ansigter, de er vantro, vil Valence
samles, samt jinn og monstre, "sagde siger:) Og frygt Allah, og vide, at
du skal samles ([Al-Baqarah / 203] og den Almægtige sagde:) Og når vi
samler Dommedag på deres ansigter, blind og stum og døv ([Al-Isra / 97],
og den Almægtige sagde:) Og når de vilde dyr er vogtede sammen ([Al
pilleringsmidler / 5].
[41] Q: talte om Dommedag.
C:
Resurrection af de første mennesker ud af deres grave for stabiliteten i
befolkningen i Paradis og befolkningen i brand i ilden, og mængden af
opstandelsen 50 tusind år af, hvad vi lover. Han siger:) af den mængde
50 tusind år ([Al Ascent / 4].
[42] Q: Beskriv konto.
A: Kontoen
er af den opfattelse af slaver til dem og anholdt dem efter at have
taget deres bøger, enten den forsikrede tager sin højre hånd, den vantro
tager hans venstre hånd bag hans ryg. Denne bog er en bog skrevet af to
konger af sergent og Otaid i verden, siger han:) Med hensyn til hvem
der er givet sin bog i sin højre hånd ville være en let opgør og
henvende sig til sin familie lykkelig, og mens han som får sin bog bag
hans ryg, ville kalde for destruktion og bede Blaze ([Al-split / 7-12].
[43] Q: Hvad er meningen med belønning og straf?
A:
Belønningen er den sanktion, der Ijazah troende i efterlivet end
tilfreds, og de lidelser bliver værre som den dag en person at komme ind
i ilden, og uden den.
[43] Q: Beskriv balance.
A: Du skal tro
den balance er en alvorlig forbrydelse, har en kæp og Kftan tyngede
virksomheden, siger han:) og den rette vægt den dag ([Al normer / 8].
Vantro har ingen gode gerninger Dommedag, men lagde dårlige gerninger i
den resterende del af skalaer, og den forsikrede bliver fodret hans gode
gerninger på den ene side og ulemper på den anden side er det
sandsynligt, at hans gode gerninger for hans dårlige gerninger vil træde
Paradis uden at blive straffet, selv om det sandsynligvis vil fjerne
det under Guds vilje, der vil tilgive ham, og at testamenter indtast
derefter himlen efter det. Han siger:) Som for dem, hvis vægte er tunge,
han er i en behagelig liv og sjæle af afgrunden af sin mor ([Al
Calamity / 6-9].
[45] Q: Beskriv branden.
A: Du skal tro branden
ikke helvede, og at de er skabt nu, siger han:) forberedt til de vantro
([Al-Baqarah / 24], en stærkere og mere ild skabt af Gud, og status i
henhold til syvende jorden, som endnu ingen ende på det, han siger:) Den
Allah har forbandet de vantro og beredt dem en flammende ild for at bo
dér for evigt kan ikke finde nogen protector eller hjælper ([Al-Ahzab
64-65].
[46] - Q: Beskriv Sti.
A: Stien er en bro til at udvide
på bagsiden af helvede, folk returnere den, en terminal i landet
skiftede og den anden part som følger efter Paradise brand, med folk
passerer støder op til stien.
Og de troende, så nogle af dem ikke
trampe sti, men i sin luft, der passerer fugle, og nogle af dem
Idossouna, så disse nogle af dem underskrive den, og Institut for
Vijlson Gud giver dem fra dem. De vantro De er alle faldet med den
Almægtige siger:) Hvis du kun normal ([Maryam / 71], og blomster af to
typer: stang og passage i luften, og modtagelsen af posten.
[47] Q: Beskriv bækken.
A:
Karret er et sted, hvor Allah har forberedt en drink for folk i Paradis
vil drikke det før ind Paradise ikke lider efter at tørst, og hver Guds
profet Basin drikke af hans nation, og den største bassin er bassin for
vores Profet fred være med ham, og han kopper antallet af stjerner på
himlen, og placerede det fra vandet i Paradiset.
[48] Q: Beskriv forbøn.
A:
forbøn, er at søge det gode i andre til andre, og forbøn være for
muslimer alene, og ærbødighed for profeter og videnskabsfolk såvel som
arbejdstagere, martyrer og engle. Han sagde fred være med ham:
"Konverter til befolkningen i mine synder," fortælles af guvernøren og
korrigeret.
Ikke den forbøn for vantro Dommedag siger han:) og ikke i forbøn undtagen for dem, der er acceptable ([Al-anbīya / 28].
[49] Q: talte om himlen.
A:
Dar es Salaam, som er skabt nu, siger han:), som fører til tilgivelse
fra jeres Herre og et Paradis så bredt som himlene og jorden, forberedt
til de retskafne ([Al familie af Imran / 133]. Det er fortsat til i
slutningen af den Almægtige Gud sagde:) Det adlyder Allah og Hans
budbringer, skal optages til Gardens nedenunder som floder løber, og så
en stor sejr ([al-Nisa / 13]. Og flere mennesker fra de fattige, sagde
han, fred være med ham: "Jeg trådte Paradis og jeg så flere fattige
mennesker ..." Snak. Er udarbejdet af Gud for Hans retfærdige slaver i,
hvad intet øje har set og intet øre hørt eller menneskets hjerte, sagde
han, fred være med ham: Gud den Almægtige sagde: "Jeg har forberedt min
retfærdige tjenere, hvad intet øje har set og intet øre hørt eller
hjertet af manden," Bukhari .
[50] Q: talte om at se Guds øje i efterlivet.
A:
Du skal tro, at Gud tror på det hinsides, han ser de troende er i
himlen med øjnene af deres hoveder, ingen hvordan, ej heller sted eller
den ene hånd, siger han:) ansigter, der Dag skal Herren Fresca
forstanderinde ([Resurrection / 22-23]. Han sagde fred være med ham: "Du
vil se din Herre, Dommedag som du kan se månen til fuldmåne nat nej
tvister om vision," Beretning af muslimske profet fred være med ham
semi-Vision til Gud, at de ikke i tvivl at se månen om natten, og ikke
som Gud månen. Imam Abu Hanifa, må Allah være tilfreds med ham i
"Principper for den største:" Og Gud set i det hinsides, han ser de
troende er i himlen med øjnene af deres hoveder uden en metafor, og
hvordan de ikke beløb ikke være mellem ham og skabte en distance. "
[51] Q: talte om tro på engle.
A:
Du skal tro på engle nogen af deres eksistens, og de er tjenere, vil
blive honoreret, ikke mand eller kvinde, man ikke spise, drikke eller
sove, ikke ulydige mod Gud, hvad de gjorde og bestilling, siger han:) af
engle, agterstavn og ikke ulydige mod Gud, hvad de gjorde, og hvad de
er befalet ([Al Forbuddet / 6]. Som siger, at englene hunnerne sin bod,
siger han:) Dem, der ikke tror på det hinsides, navn englene med
kvindelige navne ([Al Star / 27], er blevet forme sig billeder af mænd,
men uden de genitale organ mandlige.
[52] Q: Beskriv Troen på Budbringere.
A:
Du skal tro på Guds budbringere nogen af profeterne var en budbringer
og ikke budbringeren, ikke mindst dem af Adam fred være med ham, og
Ouakm Muhammad fred være med ham siger han:) ikke skelner mellem en af
de messengers ([Al-Baqarah / 285].
[53] Q: Hvad er forskellen mellem profeten er profeten og profeten profeten?
A:
Profeten er Profeten, er et menneske åbenbaret for ham ikke de love,
igen, men blev beordret til at følge Messenger, hvilket blev accepteret,
og Messenger, blev åbenbaret for ham lovgivningen i en ny, både officer
rapporterede, siger han:) Befolkningen i en nation, Allah sendte
profeter, evangelister og advare ([Al-Baqarah / 213].
[54] Q: vi taler om tro på hellige bøger.
A:
Du skal tro med hellige bøger afsløret for Guds budbringere, som ofte
er bedst kendt: Koranen og Toraen og Evangelierne og Salmernes Bog, og
antallet af hellige bøger et hundrede og fire som blev anført af Shaykh
Shams al-Din Ramli i en bog ende til at forklare de nødlidende i
studieordningen.
[55] Q: vi taler om troen på guddommelige forsyn i godt og ondt.
A:
Vi må tro, at den guddommelige forsyn i gode og dårlige, hvilket
betyder, at alle indtægter i overværelse af godt og ondt er en vurdering
af den evige Gud, så er det godt for folks handlinger er værdsat og
kærlighed til Gud og tilfredshed, og den onde handlinger af de emner,
værdsatte Gud gør hans kærlighed og tilfredshed, sagde han, fred være
med ham: "Tro at tro på Allah og Hans engle, Hans bøger, Hans sendebud,
den sidste dag, og at tro på guddommelig godt og ondt "Beretning af
muslimer.
[56] Q: Beskriv nogle af troen, et budskab om profeten fred være med ham.
A:
Du skal tro på budskabet om profeten Muhammed fred være med ham, og at
enhver Ouakm Seal af profeterne, siger han:) Det Seal af profeterne
([Al-Ahzab / 40]. Han sagde fred være med ham: "I konklusion, min
profeter" Beretning af muslimer. Vi må tro, at profeten Muhammed fred
være med ham Mr. Adam blev født kammerater, og dette er aftalt mellem
forskere, som er taget fra Hadith berettet af al-Tirmidhi: "Jeg er leder
af Adams sønner Yu